Regulamin


Regulamin serwisu naTermin.pl

Ten dokument reguluje zasady świadczenia naszych usług w ramach serwisu naTermin.pl
Kontakt z naTermin.pl możliwy jest za pomocą formularza kontaktowego
Aktualizacja: 2020-12-12

Spis treści:

1.  Wstęp
2.  Definicje
3.  Postanowienia ogólne
4.  Konto
5.  Termin
6.  Opłata rezerwacyjna
7.  Profil Sprzedawcy oraz jego Usługi
8.  Wykonawca i współpraca ze Sprzedawcą
9.  Zasady odpowiedzialności
10. Postępowanie reklamacyjne
11. Odstąpienie i rozwiązanie umowy
12. Zmiana Regulaminu
13. Postanowienia końcowe

Załączniki do Regulaminu:

1. Wstęp

1.1.    Regulamin określa zasady oraz warunki korzystania z Serwisu naTermin.pl, umożliwiającego m.in. swoim Użytkowników skorzystanie z Terminu, czyli zamówienia Usługi wykonywanej przez Wykonawców współpracujących ze Sprzedawcą Produktów - w dogodnym dla siebie terminie, a także określa zasady świadczenia innych usług dodatkowych oferowanych przez Serwis.

1.2.    Serwis jest przeznaczony dla Użytkowników, którzy zapoznali się z treścią Regulaminu, zaakceptowali jego warunki oraz chcą korzystać z Serwisu.

1.3.    Słowa używane wielkimi literami mają znaczenie nadane im w Regulaminie.

1.4.    Informacje zamieszczone w Serwisie naTermin.pl, w szczególności Terminy, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

1.5.    Warunkiem uzyskania dostępu do Serwisu naTermin.pl jest skorzystanie z urządzenia komunikującego się z Internetem i wyposażonego w powszechnie używaną przeglądarkę internetową.

2. Definicje

Terminy użyte w Regulaminie oznaczają:

  •  Administrator - Piotr Lipski, 39-300 Mielec, Pułaskiego 5/32, NIP: 817-169-34-16, z którym Użytkownik może kontaktować się pod adresem kontakt@natermin.pl
     
  • Serwis lub Serwis naTermin.pl - prowadzony przez Administratora w języku polskim serwis internetowy naTermin.pl, dostępny pod adresem https://natermin.pl
     
  • Użytkownik - osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, która w trybie przewidzianym w Regulaminie utworzyła Konto
     
  • Konto - przydzielona Użytkownikowi, identyfikowana za pomocą numeru telefonu komórkowego, część Serwisu, za pomocą której Użytkownik może dokonywać określonych działań w ramach Serwisu, z uwzględnieniem rodzaju konta (Konto Klienta lub Konto Wykonawcy) oraz u uwzględnieniem zakresu działań określonych w nadanym mu Uprawnieniu lub Zaproszeniu
     
  • Konto Klienta, Konto Wykonawcy – określenie rodzaju Konta i roli Użytkownika 
     
  • Klient – Użytkownik, który nabył Produkt od Sprzedawcy
     
  • Zlecający – Użytkownik będący Klientem, który zamieścił w Serwisie Termin
     
  • Wykonawca – Użytkownik Konta Wykonawcy, który współpracując ze Sprzedawcą świadczy dla jego Klientów Usługi wskazane w Zaproszeniu
     
  • Zaproszenie – zakres i warunki Usług realizowanych dla Klientów Sklepu, przez współpracującego ze Sprzedawcą Wykonawcę 
     
  • Panel FACHOWCA – część Serwisu dedykowana Wykonawcom, dostępna pod adresem https://natermin.pl/fach
     
  • Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, która będąc producentem, przedstawicielem lub sprzedawcą produktów wymagających montażu, współpracuje z Serwisem na mocy i warunkach określonych w dedykowanej umowie o charakterze biznesowym, w zakresie pomocy w organizacji montażu dla swoich Klientów przez współpracujących ze Sprzedawcą Wykonawców – w szczególności systemu rezerwacji Terminów
     
  • Sklep – punkt handlowy Sprzedawcy, prowadzący sprzedaż oferowanych przez niego Produktów
     
  • Pracownik - Użytkownik reprezentujący w Serwisie Sprzedawcę, upoważniony przez niego do działań o zakresie i na warunkach określonych w przypisanym mu Uprawnieniu
     
  • Uprawnienie – zakres możliwych działań Użytkownika w ramach Profilu Sprzedawcy, określający m.in. takie elementy jak dostęp do danych teleadresowych Zlecających, szczegóły Terminów oraz możliwość nanoszenia zmian w ustawieniach Profilu Sprzedawcy
     
  • Panel PRO – część Serwisu dedykowana Pracownikom, dostępna pod adresem https://natermin.pl/pro
     
  • Profil Sprzedawcy - dedykowana Klientom Serwisu informacja dotycząca Sprzedawcy
     
  • Usługa - oferowana do wykonania przez Wykonawcę czynność związana z Produktem (np. jego montażem), opisana w ramach Profilu Sprzedawcy, zawierająca m.in. informacje o:
    - Produkcie
    - Warunkach Realizacji
    - Zakresie Prac
    - Cenniku Usługi
    - Warunkach Płatności
    - Opłacie Rezerwacyjnej
    - Usługach Dodatkowych
     
  • Produkt – produkt lub produkty (wraz z towarzyszącymi mu produktami komplementarnymi), zakupione przez Klienta od Sprzedawcy, będące przedmiotem Usługi w ramach Terminu 
     
  • Warunki Realizacji – określone przez Sprzedawcę, a dotyczące Zlecającego, elementy i czynności, które warunkują możliwość wykonania Usługi przez Wykonawcę, według określonego w niej Zakresu Prac
     
  • Zakres Prac – określony przez Sprzedawcę, a oferowany do wykonania przez Wykonawcę szczegółowy zakres czynności realizowany w ramach Usługi
     
  • Cennik Usługi – określony przez Sprzedawcę, obowiązujący dla Sklepu, koszt Zakresu Prac realizowanych w ramach Terminu oraz koszt dojazdu Wykonawcy, liczony od Sklepu do Lokalizacji Terminu
     
  • Opłata Rezerwacyjna - opłata o charakterze kaucji, wpłacana przez Zlecającego w związku z dodaniem Terminu, rozliczana na zasadach opisanych w Regulaminie
     
  • Warunki Płatności – określone przez Sprzedawcę zasady rozliczenia się z Wykonawcą za zrealizowane przez niego w ramach Terminu Usługę oraz Usługi Dodatkowe
     
  • Usługi Dodatkowe – określone przez Sprzedawcę, a oferowane do wykonania przez Wykonawcę czynności, który nie wchodzą w skład (i koszt) Zakresu Prac Usługi, lecz mogą zostać wykonane przez Wykonawcę, zgodnie z przygotowaną przez niego Wyceną Wykonawcy
     
  • Termin - informacja umieszczana przez Zlecającego w Serwisie, w celu znalezienia Wykonawcy do wykonania Usługi związanej z zakupionym u Sprzedawcy Produktem – w dogodnym dla Zlecającego przedziale czasowym, z uwzględnieniem preferencji co do daty oraz pory dnia
     
  • Profil Terminu - dedykowana informacja dostępna w Serwisie, dotycząca Terminu
     
  • Lokalizacja Terminu – określony przez Zlecającego adres, w którym realizowana będzie Usługa w ramach Terminu
     
  • Data Terminu – wybrany przez Zlecającego przedział czasu (tj. wybrana data i godzina + 2 godziny możliwego opóźnienia), w którym rozpocznie się realizacja Usługi w ramach Terminu 
     
  • Termin Kontaktu – określona w Terminie data, począwszy od której możliwy jest bezpośredni kontakt Zlecającego i Wykonawcy
     
  • Długość Terminu - szacunkowy czas (długość) realizacji Usługi przez Wykonawcę w ramach Terminu (obliczany wg. ilości Produktu będącego przedmiotem Usługi). Nie uwzględnia stanu faktycznego, zastanego przez Wykonawcę na miejscu Lokalizacji Terminu oraz ewentualnych Usług Dodatkowych 
     
  • Wycena Terminu – szacunkowy koszt realizacji Usługi przez Wykonawcę w ramach Terminu (obliczany wg. Cennika Usługi, ilości Produktu będącego przedmiotem Usługi oraz Lokalizacji Terminu). Nie uwzględnia stanu faktycznego, zastanego przez Wykonawcę na miejscu Lokalizacji Terminu oraz kosztu ewentualnych Usług Dodatkowych
     
  • Wycena Wykonawcy – szczegółowy koszt Usługi realizowanej przez Wykonawcę w ramach Terminu oraz termin zakończenia prac. Uwzględnia stan faktyczny, zastany przez Wykonawcę na miejscu Lokalizacji Terminu oraz uzgodnione ze Zlecającym koszty niezbędnych Usług Dodatkowych
     
  • Opinia – subiektywna wypowiedź Zlecającego odnosząca się m.in. do jakości pracy i współpracy z Wykonawcą oraz wykonanej przez niego Usługi
     
  • Formularz Kontaktowy - dostępny w Serwisie formularz elektroniczny służący do kontaktu z pracownikami Administratora obsługującymi Serwis, dostępny pod adresem https://natermin.pl/pl/kontakt
     
  • Polityka Prywatności – dokument określający politykę prywatności Serwisu, dostępny pod adresem https://natermin.pl/pl/prywatnosc
     
  • Regulamin – niniejszy dokument, określający zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Administratora, dostępny pod adresem https://natermin.pl/pl/zasady

3. Postanowienia ogólne

3.1.    Administrator nie jest stroną umów zawieranych pomiędzy Zlecającymi a Wykonawcami i nie gwarantuje, że Zlecający oraz Wykonawcy mają możliwość zawarcia lub wykonania tych umów.

3.2.    Administrator zbiera i przetwarza dane osobowe podane przez Użytkowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności.

3.3.    W związku z funkcjonowaniem Serwisu dane osobowe Użytkowników związane z wyborem Wykonawcy Usługi określonej w Terminie, podlegają zautomatyzowanym procesom przetwarzania danych osobowych, w tym profilowania. Takie procesy przetwarzania danych mogą prowadzić do podejmowania automatycznych decyzji wpływających na sytuację Użytkowników. Zasady zautomatyzowanego przetwarzania oraz ich przewidywane konsekwencje zostały opisane w punkcie 5 Polityki Prywatności.

4. Konto    

4.1.    Możliwość korzystania ze wszystkich funkcjonalności Serwisu przez Użytkownika wymaga zarejestrowania się w Serwisie, co skutkować będzie utworzeniem i aktywacją Konta.

4.2.    W przypadku osoby prawnej oraz jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, rejestracji oraz wszystkich dalszych czynności w Serwisie może dokonać wyłącznie osoba, która jest do tego należycie umocowana prawnie przez ten podmiot.

4.3.    Rejestracji dokonuje się poprzez wypełnienie elektronicznego formularza udostępnianego przez Administratora na stronach Serwisu oraz akceptację Regulaminu oraz Polityki Prywatności. Użytkownik nie może podawać danych niezgodnych z rzeczywistością.

4.4.    Po prawidłowym wypełnieniu przez Użytkownika formularza rejestracyjnego nastąpi utworzenie i aktywacja Konta według wybranego przez Użytkownika Typu Konta, co równoznaczne jest z zawarciem pomiędzy Użytkownikiem a Administratorem umowy na czas nieokreślony o świadczenie usług drogą elektroniczną w Serwisie, na zasadach wynikających z niniejszego Regulaminu. Dodatkowo utworzenie Konta zostanie potwierdzone w wysłanej Użytkownikowi wiadomości sms.

4.5.    Założenie oraz prowadzenie Konta przez Użytkownika jest bezpłatne.

4.6.    Użytkownik Konta Klienta w każdym momencie może dokonać jego zamiany na Konto Wykonawcy, za pomocą dedykowanego formularza, udostępnionego przez Administratora. Zamiana Konta Wykonawcy w Konto Klienta nie jest możliwa.

4.7.    Użytkownik Konta Wykonawcy może korzystać ze wszystkich funkcjonalności dotyczących Konta Klienta określonych w niniejszym Regulaminie.

4.8.    Każdy Użytkownik może korzystać z Serwisu logując się poprzez wskazanie numeru telefonu komórkowego (loginu) i hasła dostępu. Każdorazowe zalogowanie się w Serwisie jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu w jego aktualnym brzmieniu.

4.9.    Użytkownik może posiadać i korzystać w Serwisie z jednego Konta, przypisanego do posiadanego przez niego numeru telefonu komórkowego.

4.10.    W ramach Konta Użytkownik może określić także dodatkowe informacje o sobie, takie jak np. adres email. Użytkownik sam wybiera, z zastrzeżeniem postanowień punktu 7.7 Regulaminu, które dane będą dostępne, w każdej chwili może także zrezygnować z ich prezentacji.

4.11.    Zabronione jest podawanie danych niepełnych lub nieprawdziwych, administrator może żądać udokumentowania przez Użytkownika wskazywanych w Koncie danych. 

4.12.    Dozwolone jest jedynie podawanie polskich numerów telefonów komórkowych (prefix +48). Serwis nie ponosi odpowiedzialności za naliczenie dodatkowych opłat przez Operatora. 

4.13.    Niedozwolone jest używanie tymczasowych adresów email.

4.14.    Żadne z danych Użytkownika Konta Klienta, w tym w szczególności jego numer telefonu komórkowego, z zastrzeżeniem postanowień punktu 5.15 Regulaminu, nie będą dostępne publicznie na stronach Serwisu.

4.15.    W przypadku jakiejkolwiek zmiany danych Użytkownika wskazanych podczas rejestracji oraz dodatkowo w ramach Konta, Użytkownik jest zobligowany do aktualizacji korzystając z odpowiedniego formularza dostępnego w Serwisie. 

4.16.    Administrator zastrzega sobie prawo do blokady Konta, w przypadku naruszania przez Użytkownika postanowień Regulaminu lub naruszenia przepisów prawa, w szczególności w przypadku otrzymania urzędowego zawiadomienia lub powzięcia wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności.

4.17.    Administrator ma prawo do blokady Konta, jeżeli Użytkownik w swoich działaniach realizowanych z Serwisie umieszcza treści:

  • a) powszechnie uznane za obraźliwe,
  • b) noszące znamiona czynów nieuczciwej konkurencji,
  • c) naruszające dobra osobiste, dobre obyczaje, prawa autorskie, prawa ochronne do znaków towarowych lub inne prawa własności intelektualnej,
  • d) szkodzące dobremu imieniu lub renomie Serwisu lub Administratora,
  • e) wprowadzające w błąd.
  • f) zawiera treści wymienione jako zakazane w Załączniku nr 1 do Regulaminu.

4.18.    W przypadku blokady Konta Zlecającego wszystkie opublikowane przez niego Terminy, które nie są zakończone, zostają automatycznie usunięte, 

4.19.    W przypadku blokady Konta Wykonawcy: 

  • a)    wszystkie opublikowane przez niego Terminy (jako Klient), które nie są zakończone, zostają automatycznie usunięte,
  • b)    traci on swój udział we wszystkich Terminach (jako Wykonawca), do których jest przypisany.

4.20.    Użytkownik zablokowanego Konta nie może korzystać z żadnych usług świadczonych przez Administratora w ramach Serwisu, a Administrator może rozwiązać umowę zawartą z Użytkownikiem w trybie natychmiastowym. 

4.21.    Po usunięciu Konta albo rozwiązaniu umowy, Użytkownik traci dostęp do informacji przekazanych lub wygenerowanych w toku korzystania z Serwisu.

5.    Termin

5.1.    Administrator udostępnia Klientom odpowiednie narzędzia systemowe w celu nawiązania kontaktu z Wykonawcami Usług współpracującymi ze Sprzedawcą Produktów - na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

5.2.    Kontakt z Wykonawcą Usługi inicjuje Klient umieszczając w Serwisie Termin, którego szczegóły (w tym zakres prac) Klient ustala samodzielnie, w ramach kryteriów wskazanych przez Serwis.

5.3.    W celu zamieszczenia Terminu w Serwisie Klient będący zalogowanym w Systemie Użytkownikiem, za pomocą dedykowanego formularza, udostępnionego przez Administratora:

  • a)    potwierdza Usługę dotyczącą interesującego go Produktu, w tym:
            - Warunki Realizacji,
            - Zakres Prac, 
            - Cennik Usługi,
            - Warunki Płatności, 
            - Opłatę Rezerwacyjną (jeżeli dotyczy)
            - Usługi Dodatkowe,
  • b)    potwierdza Sklep Sprzedawcy, w którym zakupił Produkt,
  • c)    określa ilość zakupionego Produktu, której dotyczy będzie Usługa,
  • d)    określa Lokalizację Terminu,
  • e)    wybiera interesującą go Datę Terminu,
  • f)    potwierdza swoje dane kontaktowe (w tym numer telefonu komórkowego),
  • g)    potwierdza Długość Terminu,
  • h)    potwierdza Wycenę Terminu,
  • i)     potwierdza chęć zamieszczenia Terminu, co jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu w jego aktualnym brzmieniu.

5.4.    W celu zamieszczenia Terminu w Serwisie Klient będący Użytkownikiem nie zalogowanym w Systemie, za pomocą dedykowanego formularza, udostępnionego przez Administratora:

  • a)    potwierdza Usługę dotyczącą interesującego go Produktu, w tym:
            - Warunki Realizacji,
            - Zakres Prac, 
            - Cennik Usługi,
            - Warunki Płatności, 
            - Opłatę Rezerwacyjną (jeżeli dotyczy)
            - Usługi Dodatkowe,
  • b)   potwierdza Sklep Sprzedawcy, w którym zakupił Produkt,
  • c)    określa ilość zakupionego Produktu, której dotyczy będzie Usługa,
  • d)    określa Lokalizację Terminu,
  • e)    wybiera interesującą go Datę Terminu,
  • f)    określa swoje dane kontaktowe (w tym numer telefonu komórkowego przypisany do swojego Konta)
  • g)    potwierdza Długość Terminu,
  • h)    potwierdza Wycenę Terminu,
  • i)    potwierdza swoją tożsamość,
  • j)    potwierdza chęć zamieszczenia Terminu, co jest jednoznaczne z:
           - akceptacją Regulaminu w jego aktualnym brzmieniu,
           - zalogowaniem się do swojego Konta.

5.5.    W celu zamieszczenia Terminu w Serwisie Klient nie będący Użytkownikiem, za pomocą dedykowanego formularza, udostępnionego przez Administratora:

  • a)    potwierdza Usługę dotyczącą interesującego go Produktu, w tym:
            - Warunki Realizacji,
            - Zakres Prac, 
            - Cennik Usługi,
            - Warunki Płatności, 
            - Opłatę Rezerwacyjną (jeżeli dotyczy)
            - Usługi Dodatkowe,
  • b)   potwierdza Sklep Sprzedawcy, w którym zakupił Produkt,
  • c)    określa ilość zakupionego Produktu, której dotyczy będzie Usługa,
  • d)    określa Lokalizację Terminu,
  • e)    wybiera interesującą go Datę Terminu,
  • f)    potwierdza Długość Terminu,
  • g)    potwierdza Wycenę Terminu,
  • h)    określa swoje dane kontaktowe, które użyte zostaną także do rejestracji skutkującej utworzeniem i aktywacją Konta w Systemie,
  • i)    akceptację Regulamin oraz Politykę Prywatności,
  • j)    potwierdza chęć zamieszczenia Terminu, co jest jednoznaczne z utworzeniem i aktywacją Konta,

5.6.    Zamieszczenie Terminu przez Zlecającego może wiązać się z koniecznością uiszczenia Opłaty Rezerwacyjnej, o której mowa w punkcie 6 Regulaminu

5.7.    Termin może być zamieszczony wyłącznie przez Użytkownika uprawnionego do zawarcia i wykonania umowy będącej rezultatem zamieszczonego Terminu, z uwzględnieniem postanowień punktu 4.2 Regulaminu.

5.8.    Termin nie może wprowadzać w błąd potencjalnych Wykonawców, w szczególności co do zakresu prac do wykonania oraz stanu faktycznego.

5.9.    Zlecający odpowiada za zgodność Terminu ze stanem faktycznym oraz umieszczenie w nim wszystkich informacji istotnych dla możliwości realizacji Wyceny Wykonawcy.
 
5.10.    Zamieszczenie Terminu przez Zlecającego powinno odzwierciedlać rzeczywiste zapotrzebowanie i zamiar skorzystania z Usługi, której Termin dotyczy oraz nie może naruszać powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

5.11.    Zamieszczający Termin Zlecający zobowiązuje się do:

  • a)    osobistej obecności w Lokalizacji Terminu, w terminie wskazanym w Dacie Terminu, 
  • b)    spełnienia Warunków Realizacji Usługi,
  • c)    udostępnienie Wykonawcy na czas realizacji Usługi, wchodzącego w skład Lokalizacji Terminu lokalu, w którym będzie realizowana Usługa.

5.12.    Zamieszczenie Terminu przez Zlecającego jest jednoznaczne z jego zgodą na przekazanie jego danych osobowych:

  • a)    Wykonawcy lub Wykonawcom realizującym Usługę w ramach Terminu,
  • b)    Upoważnionym Pracownikom Sprzedawcy, którego Produktu są przedmiotem Usługi w ramach Terminu.

5.13.    Zlecający, po zamieszczeniu Terminu, otrzymuje wiadomość z potwierdzeniem SMS -zawierającą link do Profilu Terminu, posiadającego wszystkie informacje o Terminie oraz umożliwiającego modyfikację Terminu i zarządzenie Terminem przez Zlecającego.

5.14.    Zlecający ma możliwość do zmiany treści i zakresu (edycji) zamieszczonego już Terminu, odpowiada jednak za powstałe skutki treści zamieszczonych uprzednio.

5.15.    Profil Terminu nie jest dostępny publicznie na stronach Serwisu – widoczny jest tylko dla Zlecającego, Wykonawcy lub Wykonawców realizujących Usługę oraz Uprawnionych Pracowników Sprzedawcy Produktów, których dotyczy Termin. Osoby te otrzymują pełny dostęp do danych zawartych w Terminie, w tym do danych kontaktowych Zlecającego.

5.16.    Do realizacji Usługi w ramach Terminu przypisany zostanie współpracujący ze Sprzedawcą Wykonawca, spełniający wskazane w Terminie kryteria. 

5.17.    Zlecający nie ma wpływu na wybór Wykonawcy realizującego Usługę w ramach jego Terminu.

5.18.    Zamierzonym efektem działania Terminu, z zastrzeżeniem postanowień punktu 5.21 Regulaminu, jest osobiste spotkanie Zlecającego z Wykonawcą w Lokalizacji Terminu, w porze wskazanej w Dacie Terminu, w trakcie którego:

  • a)    Wykonawca potwierdza, uwzględniając zastany stan faktyczny, spełnienie przez Zlecającego Warunków Realizacji Usługi,
  • b)    Wykonawca publikuje Wycenę Wykonawcy w Serwisie,
  • c)    Zlecający akceptuje w Serwisie Wycenę Wykonawcy.

5.19.    Akceptacja Wyceny Wykonawcy przez Zlecającego, o której mowa w punkcie 5.18c Regulaminu, nie zwalnia Wykonawcy ani Zlecającego od spełnienia szczególnych wymagań przewidzianych przepisami prawa, w tym zachowania formy pisemnej bądź innej formy szczególnej dla ważności umowy. 

5.20.    Akceptacja Wyceny Wykonawcy przez Zlecającego, o której mowa w punkcie 5.18c Regulaminu, skutkować powinna niezwłoczną realizacją Usługi przez Wykonawcę, na ustalonych przez siebie warunkach, z uwzględnieniem Wyceny Wykonawcy.

5.21.    Publikacja Terminu w Serwisie kończy się w następujących sytuacjach:

  • a)    w przypadku nieopłacenia przez Zlecającego Opłaty Rezerwacyjnej,
  • b)    w przypadku zakończenia publikacji Terminu przez Zlecającego,
  • c)    w przypadku zakończenia publikacji Terminu przez Uprawnionego Pracownika Sprzedawcy,
  • d)    w przypadku zakończenia publikacji Terminu przez Wykonawcę,
  • e)    w przypadku brak obecności Zlecającego w Lokalizacji Terminu, w porze wskazanej w Dacie Terminu,
  • f)    w przypadku brak obecności Wykonawcy w Lokalizacji Terminu, w porze wskazanej w Dacie Terminu,
  • g)    w przypadku braku spełnienia przez Zlecającego Warunków Realizacji Usługi,
  • h)    w przypadku braku Wyceny Wykonawcy, 
  • i)    w przypadku braku akceptacji przez Zlecającego Wyceny Wykonawcy,
  • j)    z chwilą minięcia terminu realizacji Usługi, zaakceptowanego przez Zlecającego w Wycenie Wykonawcy,
  • k)    w momencie blokady lub usunięcia Konta Zlecającego,
  • l)    w momencie blokady lub usunięcia Konta Wykonawcy,
  • m)    w momencie blokady lub usunięcia Profilu Sprzedawcy,
  • n)    w przypadku o którym mowa w punkcie 5.22 Regulaminu.

5.22.    Administrator zastrzega sobie prawo do usunięcia Terminu w przypadku naruszania przez Zlecającego postanowień Regulaminu lub naruszenia przepisów prawa, w szczególności w przypadku otrzymania urzędowego zawiadomienia lub powzięcia wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności.

6.    Opłata Rezerwacyjna

6.1.    Celem Opłaty Rezerwacyjnej jest zabezpieczenie interesów Wykonawców w zakresie realizacji Terminów zamówionych przez Zlecających.

6.2.     Opłata Rezerwacyjna ma charakter kaucji, wpłacanej Administratorowi przez Zlecającego, a następnie, z zastrzeżeniem postanowień punktu 6.6 Regulaminu, zwracana w całości Zlecającemu przez Administratora. 

6.3.    Wysokość Opłaty Rezerwacyjnej ustalana jest przez Sprzedawcę, jej wysokość jest stała i dotyczy wszystkich Terminów związanych z Usługami Sprzedawcy (niezależnie od ilości Produktów będących przedmiotem Terminu).

6.4.    Informacja o Opłacie Rezerwacyjnej prezentowana jest na Profilu Sprzedawcy.

6.5.    Zwrot Opłaty Rezerwacyjnej Zlecającemu realizowany jest:

  • a)    w przypadku zakończenia publikacji Terminu przez Zlecającego przed upływem Terminu Kontaktu,
  • b)    w momencie akceptacji przez Zlecającego Wyceny Wykonawcy,
  • c)    w przypadku brak obecności Wykonawcy w Lokalizacji Terminu, w porze wskazanej w Dacie Terminu,
  • d)    w przypadku braku Wyceny Wykonawcy,
  • e)    w przypadku braku akceptacji Wyceny Wykonawcy,
  • f)    w przypadku zakończenia publikacji Terminu przez Zlecającego po upływie Daty Terminu,
  • g)    w przypadku zakończenia publikacji Terminu przez Uprawnionego Pracownika Sprzedawcy,
  • h)    w przypadku zakończenia publikacji Terminu przez Wykonawcę,
  • i)    w momencie blokady lub usunięcia Konta Zlecającego,
  • j)    w momencie blokady lub usunięcia Konta Wykonawcy,
  • k)    w momencie blokady lub usunięcia Profilu Sprzedawcy.

6.6.    Opłata Rezerwacyjna nie jest zwracana Zlecającemu:

  • a)    w przypadku zakończenia publikacji Terminu przez Zlecającego w okresie pomiędzy Terminem Kontaktu, a Datą Terminu,
  • b)    w przypadku brak obecności Zlecającego w Lokalizacji Terminu, w porze wskazanej w Dacie Terminu,
  • c)    w przypadku braku spełnienia przez Zlecającego Warunków Realizacji Usługi.

6.7.    Zwrot Opłaty Rezerwacyjnej Zlecającemu realizowany jest tą samą metodą oraz w tej samej wysokości co jej wpłata. 

6.8.    O realizacji zwrotu Opłaty Rezerwacyjnej Zlecający zostanie powiadomiony w dedykowanej wiadomości SMS, informacja dostępna będzie również w Profilu Terminu.

6.9.    Opłaty prowizyjne pobierane przez podmiot realizujący wpłatę i zwrot Opłaty Rezerwacyjnej Zlecającemu pokrywane są przez Administratora.

6.10.    W przypadkach opisanych w punkcie 6.6 Regulaminu Opłata rezerwacyjna przekazana zostanie Wykonawcy, który miał realizować Usługę w ramach Terminu.

7.    Profil Sprzedawcy i jego Usługi

7.1.    Administrator udostępnia Sprzedawcom odpowiednie narzędzia systemowe w celu publikacji w Serwisie Profilu Sprzedawcy oraz Usług dotyczących Produktów Sprzedawcy, a także umożliwiające Klientom Sprzedawcy nawiązywanie kontaktu ze współpracującymi ze Sprzedawcą Wykonawcami - na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

7.2.    Współpraca Sprzedawcy z Administratorem w ramach Serwisu realizowana jest na mocy dedykowanej umowy o charakterze biznesowym.

7.3.    Pracownikiem upoważnionym do reprezentowania Sprzedawcy w Serwisie jest osoba wskazana w umowie, o której mowa w punkcie 7.2 Regulaminu oraz inni Pracownicy, którzy posiadają aktywne Uprawnienie, nadane mu przez tego Pracownika.

7.4.    W celu nadania Uprawnienia kolejnemu Użytkownikowi, Pracownik, za pomocą dedykowanego formularza udostępnionego przez Administratora w ramach Profilu PRO określa:

  • a)    Użytkownika, któremu ma zostać nadane Uprawnienie, 
  • b)    Rodzaj i zakres Uprawnienia.

7.5.    Nadane Uprawnienie może zostać cofnięte w każdym momencie.

7.6.    Warunkiem nadania Uprawnienia, o którym mowa w punkcie 7.4 Regulaminu, jest akceptacja tego Uprawnienia przez Użytkownika, którego dotyczy.

7.7.    Warunkiem akceptacji Uprawnienia jest podanie przez Użytkownika nazwiska i adresu email, według punktu 4.10 Regulaminu. Na czas trwania ważności Uprawnienia dane te nie mogą zostać usunięte.

7.8.    Akceptacja Uprawnienia w każdym momencie może zostać anulowana przez Pracownika, którego dotyczy.

7.9.    Zarządzanie Profilem Sprzedawcy (w tym Sklepami, Usługami oraz Cennikami Usług), dostęp do Terminów Klientów Sprzedawcy oraz współpracujących ze Sprzedawcą Wykonawców możliwy poprzez dedykowany Panel PRO, do którego dostęp posiadają wyłącznie Pracownicy, o których mowa w punkcie 7.3 Regulaminu.

7.10.    Profil Sprzedawcy dostępny jest dla Klientów w Serwisie pod adresem natermin.pl/nazwa - gdzie „nazwa” została określona w umowie, o której mowa w punkcie 7.2 Regulaminu.

7.11.    W celu publikacji Profilu Sprzedawcy w Serwisie Pracownik, za pomocą dedykowanych formularzy udostępnionych przez Administratora w ramach Profilu PRO:

  • a)    publikuje Sklepy Sprzedawcy,
  • b)    publikuje Usług Sprzedawcy,
  • c)    publikuje Cennik Usługi Sprzedawcy,
  • d)    nadaje współpracującym ze Sprzedawcą Wykonawcom dedykowane Zaproszenia.

7.12.    W celu publikacji Sklepu w Serwisie Pracownik, za pomocą dedykowanego formularza udostępnionego przez Administratora w ramach Profilu PRO, umieszcza niezbędne informacje teleadresowe dotyczące Sklepu.
 
7.13.    W celu publikacji Usługi w Serwisie Pracownik, za pomocą dedykowanego formularza udostępnionego przez Administratora w ramach Profilu PRO:

  • a)    określa nazwę Usługi,
  • b)    wybiera kategorię Usługi,
  • c)    wybiera jednostkę miary (oraz zakres), według której rozliczana będzie Usługa
  • d)    określa Warunki Realizacji Usługi,
  • e)    określa Zakres Prac realizowanych w ramach Usługi,
  • f)    określa możliwe Usługi Dodatkowe,
  • g)    określa długość czasu, potrzebną na realizację Usługi.

7.14.    W celu publikacji Cennika Usługi w Serwisie Pracownik, za pomocą dedykowanego formularza udostępnionego przez Administratora w ramach Profilu PRO:

  • a)    wybiera Sklep, którego dotyczyć ma Cennik Usługi,
  • b)    określa cenę oraz opłatę minimalną Usługi,
  • c)    określa koszt dojazdu Wykonawcy.

7.15.    W celu nawiązania współpracy z Wykonawcą w ramach Serwisu Pracownik, za pomocą dedykowanego formularza udostępnionego przez Administratora w ramach Profilu PRO, nadaje Wykonawcy dedykowane Zaproszenie, określając:

  • a)    Sklep, którego dotyczyć będzie współpraca,
  • b)    Usługę, której dotyczyć będzie współpraca,
  • c)    odległość od Sklepu, w obrębie której realizowana będzie współpraca.
  • d)    koszt dojazdu Wykonawcy do Lokalizacji Terminu. 

7.16.    Treść informacji publikowanych przez Sprzedawcę powinna być przygotowana w sposób zgodny z rzeczywistością, rzetelny i kompletny oraz nie może wprowadzać w błąd innych Użytkowników, w szczególności co do istoty oferowanych przez Sprzedawcę Usług.

7.17.    Treść Usługi pochodzi od Sprzedawcy i jest, z uwzględnieniem punktu 7.3 Regulaminu, przez niego formułowana. Administrator nie ingeruje w treść Usługi oraz nie dokonuje w tym zakresie modyfikacji, z zastrzeżeniem postanowienia 7.18 Regulaminu.

7.18.    Administrator zastrzega sobie możliwość zmiany kategorii Usługi, o której mowa w punkcie 7.13b Regulaminu - w przypadku umieszczenia Usługi w błędnej kategorii. Sprzedawca może usunąć zamieszczoną Usługę, jeśli nie zgadza się z przyporządkowaniem dokonanym przez Administratora. 

7.19.     Treść Usługi powinna być zgodna z postanowieniami Regulaminu oraz wymogami prawa, w szczególności powinna zawierać wymagane prawem informacje, w tym informacje wskazane w obowiązujących przepisach dotyczących ochrony praw konsumentów.

7.20.    Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za treści umieszczone w Usłudze, w tym jest odpowiedzialny za wszelkie błędy lub nieścisłości.

7.21.    Treść Usługi, w tym jej przedmiot, nie może naruszać przepisów obowiązującego prawa, w tym dóbr osobistych lub praw osób trzecich (w szczególności praw autorskich i innych praw własności intelektualnej), a także dobrych obyczajów, jak również nie może wpływać negatywnie na dobre imię i renomę Administratora.

7.22.    Zabronione jest kopiowanie treści i innych materiałów będących częścią Usług opublikowanych w Serwisie w celu publikacji tych treści i materiałów na zewnętrznych, niezależnych od Serwisu stronach internetowych lub wykorzystywania w inny sposób naruszający prawa osób trzecich lub Administratora.

7.23.    Zabronione jest podejmowanie przez Sprzedawcę lub Pracowników Sprzedawcy działań lub publikowanie Usług zawierających treści wymienione jako zakazane w Załączniku nr 1 do Regulaminu.

7.24.    Administrator ma prawo do usunięcia Usługi, jeżeli narusza ona w jakikolwiek sposób postanowienia Regulaminu lub przepisy prawa, w szczególności, gdy zawierają treści:

  • a)    powszechnie uznane za obraźliwe,
  • b)    noszące znamiona czynów nieuczciwej konkurencji,
  • c)    naruszające dobra osobiste, dobre obyczaje, prawa autorskie, prawa ochronne do znaków towarowych lub inne prawa własności intelektualnej,
  • d)    szkodzące dobremu imieniu lub renomie Serwisu lub Administratora,
  • e)    wprowadzające w błąd,
  • f)    w momencie blokady lub usunięcia Profilu Sprzedawcy,
  • g)    zawiera treści wymienione jako zakazane w Załączniku nr 1 do Regulaminu.

7.25.    Administrator zastrzega sobie prawo do usunięcia Usługi bądź innych treści lub zablokowania Profilu Sprzedawcy w przypadku naruszania przez Sprzedawcę lub Pracownika Sprzedawcy postanowień Regulaminu lub naruszenia przepisów prawa, w szczególności w przypadku otrzymania urzędowego zawiadomienia lub powzięcia wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności.

7.26.    W przypadku zablokowanie Profilu Sprzedawcy Klienci, Pracownicy Sprzedawcy oraz współpracujący ze Sprzedawcą Wykonawcy nie mogą korzystać z żadnych usług świadczonych Sprzedawcy przez Administratora w ramach Serwisu, a Administrator może rozwiązać umowę zawartą ze Sprzedawcą w trybie natychmiastowym.

8.    Wykonawca i współpraca ze Sprzedawcą

8.1.    Administrator udostępnia Wykonawcom odpowiednie narzędzia systemowe w celu nawiązania współpracy ze Sprzedawcami w Serwisie, w szczególności świadczenia dla ich Klientów Usług w ramach Terminów - na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

8.2.    Warunkiem korzystania z funkcjonalności o których mowa w punkcie 8.1 Regulaminu jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego Konta Wykonawcy.

8.3.    Warunkiem współpracy Wykonawcy ze Sprzedawcą w Serwisie, jest akceptacja przez Wykonawcę Zaproszenia, o którym mowa w punkcie 7.15 Regulaminu.

8.4.    Akceptacja Zaproszenia, o której mowa w punkcie 8.3 Regulaminu, nie zwalnia Wykonawcy ani Sprzedawcy od spełnienia szczególnych wymagań współpracy przewidzianych przepisami prawa, w tym zachowania formy pisemnej bądź innej formy szczególnej dla ważności umowy. 

8.5.    Wykonawca zobowiązuje się od akceptacji Zaproszenia jedynie w zakresie świadczonych przez siebie kategorii prac, z uwzględnieniem postanowień punktu 8.6 Regulaminu.

8.6.    Akceptacja Zaproszenia przez Wykonawcę powinna odzwierciedlać rzeczywistą gotowość i zamiar świadczenia Usług dla Klientów Sprzedawcy w ramach Terminów i nie może naruszać powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

8.7.    Wykonawca może posiadać w jednym momencie kilka aktywnych Zaproszeń, udzielonych mu przez różne Sklepy tego samego lub kilku Sprzedawców.

8.8.    Zaproszenie w każdym momencie może zostać cofnięte przez Uprawnionego Pracownika Sklepu, którego dotyczy.

8.9.    Zaproszenie w każdym momencie może zostać anulowane przez Wykonawcę którego dotyczy. 

8.10.    W przypadku anulowania Zaproszenia przez Wykonawcę traci on swój udział we wszystkich przydzielonych mu Terminach Sprzedawcy, które nie zostały jeszcze zrealizowane.

8.11.    Korzystanie z Serwisu przez Wykonawcę realizowane jest poprzez dedykowany mu Panelu FACHOWCA, umożliwiający m.in.:

  • a)    zarządzanie swoim kalendarzem dostępności dla Klientów Serwisu,
  • b)    zarządzanie swoim kalendarzem prac i urlopów,
  • c)    zarządzanie kategoriami prac, które wykonuje
  • d)    akceptację i zarządzanie swoimi Zaproszeniami,
  • e)    dostęp do przypisanych mu Terminów oraz możliwość zarządzania nimi (w tym możliwość przygotowania Wyceny Wykonawcy)
  • f)    dostęp do danych teleadresowych Klientów Terminów (w tym możliwość kontaktu z Klientami),
  • g)    dostęp do archiwum Terminów, które realizował.

8.12.    Treść informacji publikowanych przez Wykonawcę w ramach Wyceny Wykonawcy, o której mowa w punkcie 5.18b Regulaminu, powinna być przygotowana w sposób zgodny z rzeczywistością, rzetelny i kompletny oraz nie może wprowadzać Klienta oraz Pracowników Sprzedawcy, w szczególności co do istoty oferowanych przez Wykonawcę Usług.

8.13.    Treść Wyceny Wykonawcy pochodzi od Wykonawcy i jest przez niego formułowana. Administrator nie ingeruje w treść Wyceny Wykonawcy oraz nie dokonuje w tym zakresie modyfikacji.

8.14.     Treść Wyceny Wykonawcy powinna być zgodna z postanowieniami Regulaminu oraz wymogami prawa, w szczególności powinna zawierać wymagane prawem informacje, w tym informacje wskazane w obowiązujących przepisach dotyczących ochrony praw konsumentów.

8.15.    Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za treści umieszczone w Wycenie Wykonawcy, w tym jest odpowiedzialny za wszelkie błędy lub nieścisłości.

8.16.    Treść Wyceny Wykonawcy, w tym jej przedmiot, nie może naruszać przepisów obowiązującego prawa, w tym dóbr osobistych lub praw osób trzecich (w szczególności praw autorskich i innych praw własności intelektualnej), a także dobrych obyczajów, jak również nie może wpływać negatywnie na dobre imię i renomę Administratora.

8.17.    Zabronione jest podejmowanie przez Wykonawcę lub umieszczanie w Wycenie Wykonawcy treści wymienione jako zakazane w Załączniku nr 1 do Regulaminu.

9.    Zasady odpowiedzialności:

9.1.    Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treść, prawdziwość i rzetelność informacji podawanych przez Sprzedawcę w ramach Profilu Sprzedawcy i Usług dotyczących jego Produktów.

9.2.    Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treść, prawdziwość i rzetelność informacji podawanych przez Zlecających w ramach Terminów, a także za legalność lub zdolność Zlecających do zawarcia i realizacji umów.

9.3.    Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treść, prawdziwość i rzetelność informacji podawanych przez Wykonawców, a także za legalność lub zdolność Wykonawców do świadczenia oferowanych Usług oraz zawarcia i realizacji umów.

9.4.    Administrator nie jest stroną umów zawieranych pomiędzy Zlecającymi a Wykonawcami,

9.5.    Administrator nie ponosi odpowiedzialności za nienależyte wykonanie bądź niewykonanie umów zawartych pomiędzy użytkownikami Serwisu, szczególnie pomiędzy Zlecającymi a Wykonawcami.

9.6.    Administrator nie odpowiada za realizację obowiązków Wykonawców, wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w tym zwłaszcza chroniących prawa konsumentów.

9.7.    Nie naruszając postanowień poprzedzających Administrator nie odpowiada za:

  • a)    brak zainteresowania Profilem Sprzedawcy oraz Usługami dotyczącymi jego Produktów przez innych Użytkowników,
  • b)    brak zainteresowania Usługami świadczonymi przez Wykonawców,
  • c)    brak dostępności wolnych terminów Wykonawców realizujących Usługi w ramach Terminów.

10.    Postępowanie reklamacyjne

10.1.    Użytkownik może zgłaszać reklamacje dotyczące niewykonania bądź nienależytego wykonania usług przez Operatora, w tym nieprawidłowości lub przerw w funkcjonowaniu infrastruktury technicznej Serwisu.

10.2.    Reklamację można złożyć za pomocą jednej z metod:

  • a)    Formularza Kontaktowego, 
  • b)    drogą elektroniczną na adres kontakt@natermin.pl 
  • c)    w formie listu poleconego przesłanego na adres: Piotr Lipski, ul. Grafitowa 4/46, 05-800 Pruszków z dopiskiem "naTermin.pl".

10.3.    Reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • a)    imię i nazwisko Użytkownika, 
  • b)    numer telefonu komórkowego Użytkownika przypisany do Konta,
  • c)    adres URL elementu, którego reklamacja dotyczy bądź inne dane pozwalające na identyfikację elementu będącego przedmiotem reklamacji (jeżeli dotyczy)
  • d)    okoliczności uzasadniające reklamację, 
  • e)    konkretne żądanie Użytkownika związane ze składaną reklamacją.

10.4.    Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Operator przed rozpatrzeniem reklamacji, zwróci się do Użytkownika o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

10.5.    Administrator zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej kompletnego wniesienia, a gdyby to nie było możliwe, do powiadomienia w tym terminie reklamującego o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji, nieprzekraczającym 21 dni. 

10.6.    Użytkownik otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji drogą korespondencji elektronicznej, na adres e-mail, z którego została wysłana reklamacja albo zostanie poinformowany telefonicznie, na numer telefonu komórkowego Użytkownika przypisany do Konta.

10.7.    Użytkownik ma prawo zgłaszać reklamacje w terminie 30 dni od dnia zdarzenia będącego podstawą reklamacji.

11.    Odstąpienie i rozwiązanie umowy

11.1.    Użytkownik ma prawo odstąpić od zawartej z Administratorem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w Serwisie, w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy.

11.2.    Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Użytkownik powinien złożyć Administratorowi oświadczenie o odstąpieniu od umowy, za pomocą jednej z metod:

  • a)    Formularza Kontaktowego, 
  • b)    drogą elektroniczną na adres kontakt@natermin.pl
  • c)    w formie listu poleconego przesłanego na adres: Piotr Lipski, ul. Grafitowa 4/46, 05-800 Pruszków z dopiskiem "naTermin.pl".

11.3.     Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Użytkownik może skorzystać ze stanowiącego Załącznik nr 2 do Regulaminu wzoru formularza odstąpienia od umowy. W załączniku tym znajduje się również pełne pouczenie o odstąpieniu od umowy. 

11.4.    Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy, aby Użytkownik wysłał do Administratora oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, o którym mowa w punkcie 11.1 Regulaminu.

11.5.    Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Użytkownikowi, na rzecz którego usługa (w szczególności Termin) została za jego wyraźną zgodą w pełni zrealizowana - o czym zostanie poinformowany przed rozpoczęciem jej świadczenia.

11.6.    Użytkownik może w każdym czasie rozwiązać z Administratorem umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w ramach Serwisu, za pomocą dedykowanego formularza, udostępnionego przez Administratora. 

11.7.    Administrator zastrzega sobie prawo do rozwiązania w każdym czasie umowy w trybie natychmiastowym z Użytkownikiem, który narusza postanowienia Regulaminu.

12.    Zmiana Regulaminu

12.1.    Administrator może zmienić niniejszy Regulamin z przyczyn organizacyjnych, prawnych lub technicznych, a także z powodu zmiany warunków świadczenia swoich usług.

12.2.    O zmianie Regulaminu Administrator poinformuje poprzez zamieszczenie informacji na stronie Serwisu. Sprzedawcy, Pracownicy Sprzedawcy oraz Wykonawcy zostaną poinformowani o zmianach także drogą elektroniczną.

12.3.    Zmiany wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Administratora, nie krótszym jednak niż 15 dni od dnia zamieszczenie informacji na stronie Serwisu.

12.4.    Administrator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmiany Regulaminu bez zachowania 15-dniowego okresu powiadomienia, o którym mowa w punkcie 12.3 Regulaminu, w tym ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku, gdy:

  • a)    podlega obowiązkowi prawnemu lub regulacyjnemu, na podstawie którego zobowiązana jest do zmiany Regulaminu w sposób, który uniemożliwia jej dotrzymanie wyżej wymienionego 15-dniowego okresu powiadomienia,
  • b)    musi w drodze wyjątku zmienić Regulamin, aby przeciwdziałać nieprzewidzianemu i bezpośredniemu zagrożeniu związanemu z ochroną usług pośrednictwa internetowego, Użytkowników przed oszustwami, złośliwym oprogramowaniem, spamem, naruszeniem danych lub innymi zagrożeniami dla cyberbezpieczeństwa.

12.5.    Usługi aktywowane przed wejściem w życie zmian będą wykonane na warunkach dotychczasowych, dalsze zaś aktywacje możliwe są na warunkach bieżących. 

12.6.    W przypadku braku akceptacji zmian Regulaminu, Użytkownik może wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym – zgodnie z punktem 11.6 Regulaminu.

13.    Postanowienia końcowe

13.1.    Pobieranie lub wykorzystywanie w jakimkolwiek zakresie dostępnych w ramach Serwisu informacji, danych lub materiałów wymaga każdorazowo zgody Administratora i nie może naruszać postanowień Regulaminu oraz przepisów prawa, jak również interesów Administratora oraz Użytkowników. 

13.2.    Zabronione jest jakiekolwiek agregowanie i przetwarzanie danych oraz innych informacji dostępnych w Serwisie w celu ich dalszego udostępniania osobom trzecim w ramach innych serwisów internetowych jak i poza Internetem. 

13.3.    Zabronione jest wykorzystywanie oznaczeń Serwisu, w tym charakterystycznych elementów grafiki, bez uprzedniej zgody Operatora utrwalonej na trwałym nośniku.

13.4.    O ile bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej, prawem właściwym dla całości umowy pomiędzy Użytkownikiem a Administratorem, której przedmiotem jest świadczenie usług drogą elektroniczną w Serwisie, na warunkach określonych w Regulaminie, jest prawo polskie.

13.5.    Wszelkie spory związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną w Serwisie przez Operatora w będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne.

Załącznik 1: Czynności zakazane

1.    Zabronione jest zamieszczanie w Serwisie Usług zawierających:

  • a)    treści nie związanych bezpośrednio ze Sprzedawcą lub Usługami dotyczącymi jego Produktów,
  • b)    słowa, wyrażenia bądź zwroty, obraźliwe, wulgarne lub naruszające powszechnie przyjęte normy obyczajowe, sprzeczne z zasadami współżycia społecznego lub dobrego wychowania,
  • c)    propozycje wykonywania czynności zabronionych przez prawo,
  • d)    wypowiedzi zagrażające naruszeniem lub naruszające obowiązujące przepisy prawa lub uprawnienia osób trzecich, w szczególności prawa autorskie i inne prawa własności intelektualnej, dobra osobiste, a także interesy Administratora lub podmiotów z nim współpracujących, stanowiące czyny nieuczciwej konkurencji,
  • e)    treści naruszające prawa osób trzecich, w szczególności zawierające dane osobowe lub teleadresowe, bez zgody osób zainteresowanych,
  • f)    treści sugerujące, że za wykonanie Usługi Zlecający nie będzie musiał zapłacić lub rozliczy się w formie barteru,
  • g)    oferty kupna, nieodpłatnego przyjęcia, sprzedaży i wymiany przedmiotów,
  • h)    oferty pracy oraz poszukiwania pracy,
  • i)    oferty dodawania opinii, komentarzy i ocen,
  • j)    jakiekolwiek konkursy i akcje promocyjne, w szczególności te wymagające od uczestników poniesienia określonych kosztów,
  • k)    propozycje pisania prac magisterskich, dyplomowych, licencjackich, maturalnych, wypracowań i innych prac tego typu oraz usług związanych z tworzeniem takich prac,
  • l)    zachęty do współpracy przy tworzeniu tzw. łańcuszków czy piramid finansowych,
  • m)    treści reklamujące strony internetowe lub serwisy konkurencyjne wobec Serwisu.

2.    Zabronione jest zamieszczanie w Serwisie Propozycji Wykonania zawierających:

  • a)    treści niezwiązane bezpośrednio z Terminem, w którym zostały umieszczone,
  • b)    treści stanowiące czyny nieuczciwej konkurencji,
  • c)    prywatne opinie Wykonawcy dotyczące Terminu lub Zlecającego,
  • d)    słowa, wyrażenia bądź zwroty, obraźliwe, wulgarne lub naruszające powszechnie przyjęte normy obyczajowe, sprzeczne z zasadami współżycia społecznego lub dobrego wychowania,
  • e)    treści zagrażające naruszeniem lub naruszające prawo, w tym dobra osobiste,
  • f)    treści reklamujące strony internetowe lub serwisy konkurencyjne wobec Serwisu.

3.    Zabronione jest wykorzystywanie mechanizmów mogących zakłócić innym Użytkownikom korzystanie z Serwisu, w szczególności zabronione jest:

  • a)    wczytywanie i osadzanie w Profilu Sprzedawcy oraz w stronach poświęconych jego Sklepom i Usługom, stron internetowych, które nie są bezpośrednio związane z przedmiotem usługi,
  • b)    automatyczne przekierowywanie na inną stronę internetową w momencie wyświetlania opisu Usługi,
  • c)    niebezpieczne dla Użytkowników lub funkcjonowania Serwisu odczytywanie lub generowanie plików "cookies",
  • d)    automatyczne otwieranie okien przeglądarki lub okien dialogowych w momencie wyświetlenia Usługi lub przy próbie jej opuszczenia,
  • e)    przemieszczanie, blokowanie, zakrywanie lub dublowanie stałych elementów każdej stronie zawierającej opis Profilu Sprzedawcy lub Usługi;
  • f)    działania wprowadzające w błąd innych Użytkowników.

Załącznik 2: Pouczenie o odstąpieniu od umowy oraz wzór formularza odstąpienia od umowy

1.    Pouczenie o odstąpieniu od umowy

  • a)    Masz prawo odstąpić od umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w Serwisie naTermin.pl, w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy na zasadach określonych w Regulaminie,
  • b)    Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy poinformuj nas o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia,
  • c)    Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy powinieneś złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, za pomocą jednej z metod:
    • Formularza Kontaktowego dostępnego pod adresem https://natermin.pl/pl/kontakt
    • drogą elektroniczną na adres kontakt@natermin.pl
    • w formie listu poleconego przesłanego na adres: Piotr Lipski, ul. Grafitowa 4/46, 05-800 Pruszków z dopiskiem "naTermin.pl".
  • d)    Możesz skorzystać z poniższego wzoru formularza odstąpienia od Umowy, jednak nie jest to obowiązkowe,
  • e)    Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy wystarczy wysłać oświadczenie o odstąpieniu przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy,
  • f)    UWAGA: Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku, gdy wykonaliśmy w pełni usługę za Twoją wyraźną zgodą (gdy opublikowałeś Termin).

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
o świadczenie usług w naTermin.pl
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
 
Piotr Lipski naTermin.pl
ul. Grafitowa 4/46, 05-800 Pruszków
 

Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy o świadczenie usług w ramach serwisu naTermin.pl
 
Imię i nazwisko: ………………………

Numer telefonu komórkowego 
(przypisany do konta w naTermin.pl): ………………………

Data ………………………

Podpis 
[jeśli formularz przesyłany jest w wersji papierowej]
 

naTermin